ایران سریال | دانلود فیلم و سریال

ایران سریال | دانلود فیلم و سریال

مرجع دانلود بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود سریال جیران دانلود سریال جوکر دانلود سریال راز بقا دانلود سریال نوبت لیلی
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال جیران (دانلود قسمت 12 جیران) | کامل با حجم رایگان

دانلود قسمت 12 جیران، دانلود قسمت دوازدهم جیران، دانلود قسمت 12 سریال جیران، دانلود قسمت دوازدهم سریال جیران، دانلود رایگان قسمت 12 جیران، دانلود قسمت دوازدهم جیران قانونی کامل، خرید قسمت 12 سریال جیران، jeyran series episode 12 download، دانلود قسمت 12 سریال جیران ویدائو کامل، دانلود سریال جیران قسمت 12 دوازدهم

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال جیران

بنابر از گزارش ایران سریال، قسمت دوازدهم سریال جیران منتشر شد و دانلود قسمت 12 جیران برای علاقه‌مندان در ادامه مطلب امکان‌پذیر است. سریال عاشقانه و تاریخی جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه که به داستانی عاشقانه در دربار ناصرالدین شاه، پادشاه قاجار می‌پردازد، اکنون به دوازدهمین ایستگاه خود رسیده است. به هیچ عنوان این قسمت را از دست ندهید چرا که اتفاقاتی باورنکردنی در راه خواهد بود.

برای دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال جیران به صورت کامل روی کیفیت دلخواه کلیک کنید:

دانلود با کیفیت Bluray

دانلود با کیفیت 1080hq

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود تمام کیفیت‌ها (پیشنهادی)

. . .

 

 

خلاصه قسمت‌های قبلی سریال جیران

پیش از آن که به تماشای قسمت دوازدهم 12 سریال جیران بنشینیم بد نیست مرور داشته باشیم بر آن چه تا کنون در این سریال جذاب اتفاق افتاده:

سریال جیران که ماجرایی عاشقانه و تاریخی دارد، ساخته حسن فتحی است. فتحی که پیش از این در سریال پرطرفدار شهرزاد تجربه موفق قصه‌ای تاریخی و عاشقانه را پشت سر گذاشته، بار دیگر دست به تولید سریالی پر بازیگر با همین تم زده است.

این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ همان‌طور که در قسمت‌های گذشته جیران مشاهده کردید، ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش داشت، یک دل نه صد دل عاشق خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد.

تیزر قسمت 12 سریال جیران

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیمه رایگان
دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیمه رایگان لینک دانلود قسمت 12 سریال جیران (قسمت دوازدهم جیران): https://omigo.ir/r/64yr ‌ لینک دانلود قسمت‌های قبلی (1 تا 11) به صورت کامل با ترافیک رایگان: https://serialino.ir/series/jeyran-series-all-episodes/Namasha.com

داستان قسمت دوازدهم سریال جیران

صدراعظم برای راضی کردن ملک زاده نقشه ای دارد که توسط تاجی باید اجرا شود اما تاجی از صدراعظم چه امتیازی میخواهد؟ پشینهاد می کنیم تماشای قسمت دوازدهم جیران را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که اتفاقات باورنکردنی و غیرمنتظره‌ای در پیش است. برای دانلود سریال جیران قسمت دوازدهم 12 با لینک مستقیم و ترافیک نیمه رایگان بر روی لینک ابتدای مطلب کلیک کنید.

زمان پخش قسمت 12 جیران

از متداول‌ترین سؤالات مخاطبان در هفته گذشته این بود که «قسمت 12 جیران کی پخش می شود». قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت 8 صبح در شبکه نماش خانگی منتشر و توزیع می‌شود. قسمت دوازدهم 12 سریال جیران نیز مطابق روال گذشته در روز جمعه 9 اردیبهشت ماه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. برای دانلود قسمت 12 جیران در 5 کیفیت Bluray, 1080hq, 1080p,720p,480p بر روی لینک‌های بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و دانلود نمایید.

عوامل و بازیگران سریال جیران قسمت 12 دوازدهم

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر حسین فتحی، هومن برق نورد، امیر جعفری، رویا تیموریان، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، سمیرا حسن پور، ستاره پسیانی،  مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ور، محمد شیری، الهام نامی، نسیرین نکیسا

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

فیلم‌بردار: علیرضا رنجبران

موسیقی: فردین خلعتبری

خواننده: همایون شجریان

تدوین‌گر: بابک رضاخانی

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر قسمت دهم سریال جیران

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل مازندران است. ایزدیار اولین بار نیز با بازی در سریالی از حسن فتحی به شهرت رسید. این سریال که زمانه نام داشت، او را به چهره‌ای شناخته شده بدل کرد. گفتنی است نخستین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است.

پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است.

پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

از فیلم‌های سینمایی که پریناز ایزدیار در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به متری شش و نیم، سرخ پوست، ویلایی‌ها، تابستان داغ، ابد و یک روز، 360 درجه، خط ویژه، ورود آقایان ممنوع و فال قهوه اشاره کرد. او همچنین در هر 3 فصل سریال شهرزاد بازی کرده است. سریال جیران آخرین اثر پریناز ایزدیار در حال حاضر می‌باشد که قسمت 12 آن را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

 

منبع: ویکی پدیا

https://omigo.ir/r/64yr

 

ایران سریال | دانلود فیلم و سریال
ایران سریال | دانلود فیلم و سریال مرجع دانلود بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود سریال جیران دانلود سریال جوکر دانلود سریال راز بقا دانلود سریال نوبت لیلی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋